Kapcsolatfelvétel
Ha érdeklődik, írjon üzenetet az alábbi űrlapon keresztül, és munkatársunk személyesen is felveszi Önnel a kapcsolatot!
Személyes bejelentés ügyfélszolgálati pontunkban, vagy hívjon minket a +36/20987-2122-es telefonszámon!
Kérjük, akkor is jelentse haladéktalanul gépjárműkárát, ha a fenti iratok közül nem áll még mind az Ön rendelkezésére! Felhívjuk figyelmét arra, hogy a kárrendezést gyorsíthatja, ha már a kárbejelentés során megadja bankszámlaszámát.
A káresetek, a felmerülő kárigények eltérő jellege miatt előfordulhat, hogy a fent felsoroltaktól eltérő dokumentumok beszerzése is szükségessé válhat, mely felmerülése esetben tájékoztatjuk Önt.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy társaságunk az eljáró hatósági, rendvédelmi szervektől nem kapja meg közvetlenül a szükséges iratokat, ezért ezek bemutatásával gyorsíthatja, segítheti a kárrendezést!
Kérjük, olvassa el „Tájékoztatónkat a személyes adatok kezeléséről” a kárrendezés teljesítéséhez!
Kérjük, olvassa el „Tájékoztatónkat a személyes adatok kezeléséről” a kárrendezés teljesítéséhez!
Kérjük, olvassa el „Tájékoztatónkat a személyes adatok kezeléséről” a kárrendezés teljesítéséhez!
A kockázatviselés ideje alatt bekövetkezett biztosítási eseményt annak bekövetkeztétől számított 8 napon belül be kell jelenteni a biztosítónak, a szükséges felvilágosításokat meg kell adni, csatolni kell a biztosítási szolgáltatás kifizetéséhez szükséges iratokat, valamint lehetővé kell tenni a bejelentés és a felvilágosítások tartalmának ellenőrzését. Ennek elmulasztása esetén, amennyiben emiatt lényeges körülmények kideríthetetlenekké válnak, a biztosító megtagadhatja a biztosítási szolgáltatás teljesítését.
Amennyiben Önnel biztosítási esemény történt, az alábbi módokon léphet kapcsolatba társaságunkkal:
Amennyiben vállalkozása vállalati vagyonbiztosítással, felelősségbiztosítással vagy mezőgazdasági biztosítással rendelkezik társaságunknál, káreseményét az alábbi adatlap kitöltésével elektronikus úton bejelentheti.
FONTOS! Vállalati felelősségbiztosításra kárt kizárólag a biztosított cég jelenthet be, ezért kérjük, hogy amennyiben Ön a károsult, kárigényét a károkozó cégnél jelentse be.
Tájékoztatjuk, hogy a biztosító kárrendezéssel kapcsolatos adatkezelési tájékoztatója a https://www.allianz.hu/hu/adatvedelem.html/ oldalon található.
A biztosító telefonos ügyfélszolgálata 0-24 óráig hívható, amelynek hívószámai:
Magyarországról indított hívás esetén az elsődlegesen érvényes segélyhívó telefonszám: 06-80-104-122.
Magyarországon kívülről indított hívás, valamint az elsődleges telefonszám elérhetetlensége esetén érvényes telefonszám: +43-1-525-03-6552.
A biztosító az Assistance biztosítások alapján nem téríti meg az előzetes bejelentés és jóváhagyás nélkül igénybe vett szolgáltatások költségét.
A bejelentéskor a biztosító szolgáltatásainak igénybevételéhez a következő információkat kell megadni:
Ha érdeklődik, írjon üzenetet az alábbi űrlapon keresztül, és munkatársunk személyesen is felveszi Önnel a kapcsolatot!